Newsletter
Είσοδος Μελών
Δημοσκοπήσεις
Φιλικά Sites
-
- ΠΑ.ΣΥ.ΚΑ.Ι.Γ. ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ ΕΤΟΥΣ 2011
- Μαθητικό Ραδιόφωνο
- Υπουργείο Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
- Η Αρχειοθήκη του Εκπαιδευτικού
- Διαύγεια του ΥπΔΒΜΘ
- Πίνακες e-aitisi.sch.gr
- Παιδαγωγικό Ινστιτούτο
- Κρατ. Πιστοπ. Γλωσσομάθειας
- Θέματα Κ.Π.Γ. Ιταλικά 2006-2011
- ΟΕΠΕΚ - PROJECT
- Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο
- Ψηφιακό σχολείο (βιβλία σε ψηφιακή μορφή)
- Σχολικά Βιβλία για αμβλύωπες μαθητές (σε ψηφιακή μορφή)
- e-twinning.net
- e-class.sch.gr
- Ι.Δ.Ε.Κ.Ε. Ανακοινώσεις
- Κ.Ε.Ε.
- Α.Σ.Ε.Π.
- Οδηγοί για τις προσλήψεις
- Ε.Κ.Π.Α. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- Α.Π.Θ. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας
- ΕΥΔΟΞΟΣ Συγγράμματα ΑΕΙ-ΤΕΙ
- Βιβλιοθήκες Ε.Κ.Π.Α.
- Πολύφιλος περιοδικό τμήμ. ΑΠΘ
- Πρεσβεία Ιταλίας στην Αθήνα
- Ιταλικό Μορφωτικό Ινστ. Αθηνών
- Ιταλικό Μορφωτικό Θεσ/νίκης
- E.E. Site Επιτρόπου Παιδείας
- Ελληνικό Ινστιτούτο Βενετίας
- Εργασία για Ιταλομαθείς προυποθέτει εγγραφή
- E.E. Site Παιδείας Πολυγλωσσίας
- PLOTEUS
- www.alfavita.gr
- www.kathigitis.org
- www.diorismos.gr
- www.hellasedu.gr
- www.edu4u.gr
- www.diktyo.gr
- www.edunea.gr
- www.pde.gr
- www.proslipsis.gr
- Μηχανή Αναζήτησης Μεταπτυχιακών
- Όλα τα ανοιχτά μεταπτυχιακά
- Όλες οι σπουδές από απόσταση
- Οδηγός Μεταπτυχιακών Σπουδών
- www.esos.gr
- www.edugate.gr
- Υπενθυμίσεις καταληκτικών ημερομηνιών
- www.ekpaideytikos.gr
- www.mathima.gr
- www.paideia-ergasia.gr
- www.ekpaideyo.gr
- www.e-paideia.net
- www.edu.klimaka.gr
- e-Πύλη Εκπαίδευσης
- www.e-enosh.gr
- www.eduadvisor.gr
- www.atlasearch.gr
- Εκπαιδευτικά Νέα
- www.edra.gr
- www.eduportal.gr
- Σύλλογος Δελμούζος
- Ακαδημαικός λόγος
- Microsoft 101 ιδέες
- 24grammata.com
- e-books 24.grammata.com
- video 24grammata.com
- www.aixmi.gr
- www.basiosa.wordpress.com/
- Πανελλαδικός Οδηγός Ιδιωτικής Εκπαίδευσης
- Ο.Ι.Ε.Λ.Ε.
- Δημήτρης Mπράτης
- Θέμης Κοτσιφάκης
- K.E.ME.TE.
- ΟΛΜΕ blog
- ΟΛΜΕ νέο site
- Ο.Λ.Μ.Ε.
- Πανελ. Ένωση Αναπληρωτών
- Π.Ε.Α.Ε.
- Σ.Ε.Α.Ε.
- Επιμορφ. Σεμινάρια ΥπΔΒΜΘ
- Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης
- Επιμόρφ. εκπαιδ. Β Επιπέδου
- Οργαν. Επιμόρφ. Εκπαιδευτικών
- Ανοικτή & Εξ' Αποστ. Εκπαίδευση
- Μισθοδοσία εκπαιδευτικών
- Μόρια, προϋπηρεσία κ.λ.π.
- Σύλλ. Εργαζ. στα Φροντιστήρια
- Ο.Ε.Φ.Ε.
- Συλλογικές Συμβάσεις Κ.Ξ.Γ.
- Ενωτική Πρωτοβουλία
- Νομοθ. για καθ. Φροντιστηρίων
- www.palso.gr
- Σύλλογοι Καθηγ. Ξ. Γλωσσών
- Tutorpool Εθελοντικό Δίκτυο Παιδείας
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2011
- Θέματα & Λύσεις Ειδ. Μαθημάτων Ξένης Γλώσσας 2010
- Ειδ Μάθημα Ιταλικών 2000-2010
- Βάσεις των ΑΕΙ ΤΕΙ 2010 / 2011
- Θέματα Celi αρχείο
- Θέματα & λύσεις Πανελλαδ. 2011
- Θέματα Πανελλαδικών Αρχείο
- Φροντιστ. θέματα Πανελλαδικών
- Θέματα Παγκύπριων Αρχείο
- blog Italiano a scuola!
- Θέματα ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
- Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΕΠΕΑΕΚ Ι & ΙΙ
- ΔΟΑΤΑΠ
- Αναγν. Πτυχίων Ισοτιμίες Τίτλων
- Ιδρυμα Κρατικών Υποτροφιών
- ΚΕΣΥΠ Θεσσαλίας
- La stampa.it
- La repubblica.it
- Corriere Della Sera
- Ολές οι ευρωπαικές εφημερίδες
- Ιταλική Τηλεόραση superlink
- RAI TV
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Αθήνας
- Ελληνοιταλικό Επιμελ. Θες/νίκης
- Πανεπιστήμια Ιταλίας superlink
- www.specialeducation.gr
- Μαθησιακές Δυσκολίες
- Ελληνική Εταιρεία Δυσλεξίας
- Παιδαγωγική Ψυχολογία
- Σύλ. Εκπ. για Μαθ. Δυσκολίες
- ikid Σχολή Γονέων
- Υγεία & Παιδί τα Νέα
- Στίχοι Ιταλικών Τραγουδιών
- Anima Italiana
- Ιταλική Κουζίνα - Χρυσός Οδηγός
- il faro
- COM.IT.ES.
- Δίκτ. Νεολ. Ελληνισμ. Ιταλίας
- Ένωση Επτανησίων Ελλάδας
- Οδηγ. Χρήσ. Δημ. Υπηρεσιών
- Εορτολόγιο Αλφαβητικά
- Όλες οι Αργίες σε ένα ημερολόγιο
- Οι απεργίες κάθε μέρα
- Εκδηλώσεις
- Κανάλια και Πρόγραμμα ΤV
- encardia
- Άγνωστη Πέτρα
- Ταινίες στα Ιταλικά
- www.robertosconocchini.it
- Γλώσσα & Πολιτισμός Ιταλίας
- Κλείστε ξενοδοχείο - Ιταλία
- Αξιοθέατα στην Ιταλία
- Δρομολόγια τρένων στην Ιταλία
- Με αυτοκίνητο στην Ιταλία
- Χαρτες πόλεων της Ιταλίας
- Τηλεφωνικός κατ. Ιταλίας
- Τα ιταλικά μουσεία on line
- Οι ιταλικές βιβλιοθήκες
- Ιταλικά σχολεία για ξένους
- Υπουργείο Παιδείας Κύπρου
- Kύπρος www.ekpedeftikos.com
- Κύπρος - Θέματα 4 all
- Δωρεάν λογισμικά
- Πολλά ακόμα ενδιαφέροντα links
ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΤΡΑΥΛΙΖΕΙ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ |
![]() |
![]() |
![]() |
Συντάχθηκε απο τον/την administrator |
Τρίτη, 27 Δεκέμβριος 2011 10:11 |
Γενικές Πληροφορίες για τονΤραυλισμό Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας,ο τραυλισμός είναι μία διαταραχή στη ροή τηςομιλίας κατά την οποία το πρόσωπο που τραυλίζει γνωρίζει ακριβώς αυτό που θέλει να πει αλλά δυσκολεύεται να εκφραστεί λόγω ακούσιων επαναλαμβανόμενων κολλημάτων, επαναλήψεων ή επιμηκύνσεων ήχων της λέξης. Είναι μια σοβαρή δυσκολία που έχει λεκτικές και συναισθηματικές διαστάσεις και μπορεί να επηρεάζει την κοινωνικότητα του παιδιού. Ο τρόπος που αντιμετωπίζεται ο τραυλισμός μπορεί να είναι καθοριστικός για το παιδί. Δεδομένα σχετικά με τον τραυλισμό Εμφανίζεται σε όλες τις φυλές ανεξάρτητα από κουλτούρα, γλώσσα, ευφυΐα και κοινωνικο-οικονομικό επίπεδο. Ξεκινά συνήθως κατά τη νηπιακή ηλικία, ανάμεσα στα 2 και 5 έτη. Μπορεί να ξεκινήσει σταδιακά ή σχετικά απότομα. Για τα περισσότερα παιδιά που τραυλίζουν έχει προϋπάρξει μία περίοδος ομιλίας χωρίς τραυλισμό. Τα αγόρια που τραυλίζουν είναι περισσότερα από τα κορίτσια. Ο τραυλισμός θεωρείται αποτέλεσμα κληρονομικών, νευρολογικών, γλωσσικών, συναισθηματικών και περιβαλλοντικών παραγόντων. Πώς μπορείτε να βοηθήσετε.. Τα παιδιά προσχολικής ηλικίας Πολλά μικρά παιδιά παρουσιάζουν δυσχέρεια στη ροή της ομιλίας τους, κυρίως όταν βρίσκονται υπό κάποια μορφή πίεσης για να επικοινωνήσουν αποτελεσματικά. Οι εξής απλοί τρόποι μπορούν να μειώσουν τέτοιου είδους πίεση: Δημιουργήστε ένα ήρεμο, ευχάριστο, αλληλεπιδραστικό περιβάλλον που ενθαρρύνει και διασφαλίζει την επικοινωνία. Χαμηλώστε, ώστε να βρίσκεστε στο ίδιο ύψος με το παιδί, διατηρήστε βλεμματική επαφή και Μειώστε τον αριθμό ερωτήσεων που του απευθύνετε. Αν οπωσδήποτε χρειάζεστε πληροφορίες, βοηθήστε το να επιλέξει π.χ. «Έγινε στην τάξη ή στο προαύλιο;». Αναγνωρίστε τη δυσκολία του παιδιού και μην προσποιηθείτε ότι ο τραυλισμός του είναι ανύπαρκτος. Αναγνωρίζοντας τον τραυλισμό του, Διαχειριστείτε συναισθήματα ή γεγονότα που σχετίζονται με τον τραυλισμό του παιδιού. Σχόλια σχετικά με συγκεκριμένες λέξεις ή ήχους δεν βοηθούν. Παραμείνετε ψύχραιμοι όταν ένα παιδί εμφανίζει δυσκολίες στην ομιλία του. Εάν είστε ήρεμοι, ευγενικοί και προσεγγίσιμοι το διευκολύνετε, όπως άλλωστε οποιοδήποτε άλλο παιδί . Εάν δείξετε ανησυχία, υπάρχει πιθανότητα να πυροδοτήσετε την ένταση του παιδιού και έτσι Τα παιδιά σχολικής ηλικίας Τα παιδιά σχολικής ηλικίας βρίσκονται σε ένα περιβάλλον με πολλές προκλήσεις, συναγωνισμό και μεγαλύτερη πειθαρχία απ’ αυτό που είχαν συνηθίσει στο νηπιαγωγείο. Μιλήστε με τα παιδιά και στηρίξτε τα. Με τα παιδιά αυτής της ηλικίας μπορείτε να μιλήσετε πιο ανοιχτά για τη δυσκολία τους. Ακούστε τι έχουν τα ίδια να σας πουν. Η συζήτηση με το παιδί θα πρέπει να γίνει κατ’ιδίαν. Χρειάζεται να αναφέρετε στο παιδί πως συμμερίζεστε τη δυσκολία του, πως αποδέχεστε τον τραυλισμό του και το ίδιο. Η αποδοχή του παιδιού και η στήριξή του συμβάλλει στον έλεγχο της δυσκολίας. Απαντώντας σε ερωτήσεις. Όταν μέσα στην τάξη κάνετε μια ερώτηση σε ένα παιδί που τραυλίζει, σχηματίστε την ερώτηση με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε η απάντηση να μπορεί να δοθεί με λίγες λέξεις. Συμφωνήστε με το παιδί πότε προτιμά να συμμετέχει (π.χ. να εξετάζεται στην αρχή ή στο τέλος). Βεβαιωθείτε ότι όλα τα παιδιά της τάξης έχουν το χρόνο που χρειάζονται για να απαντήσουν και εξηγήστε τους ότι είναι προτιμότερο να σκέφτονται τις απαντήσεις τους παρά να απαντούν γρήγορα. Μεγαλόφωνη ανάγνωση. Κάποια από τα παιδιά που τραυλίζουν μπορεί να αντιμετωπίσουν δυσκολία με τη μεγαλόφωνη ανάγνωση. Δοκιμάστε εάν διευκολύνονται να διαβάζουν παράλληλα με ένα άλλο παιδί. Για να μην νιώσουν ότι τα ξεχωρίζετε, μπορείτε να ζητήσετε απ’ όλα τα παιδιά της τάξης να διαβάζουν μεγαλόφωνα σε ζευγάρια. Σταδιακά το παιδί που τραυλίζει μπορεί να νιώσει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και να καταφέρει να διαβάζει μεγαλόφωνα μόνο του. Τα παιδιά που τραυλίζουν και η κοροϊδία Τα παιδιά που τραυλίζουν συχνά πέφτουν θύματα κοροϊδίας από τους συνομηλίκους τους. Είναι ευάλωτα και φοβισμένα καθώς δε μπορούν να μιλήσουν όπως τα άλλα παιδιά, ιδίως εάν δεν έχουν κάνει λογοθεραπεία. Η κοροϊδία που δέχονται επιδεινώνει τα προβλήματά τους και μπορεί να τα οδηγήσει στην αποφυγή της προφορικής επικοινωνίας ή ακόμη και στην αποφυγή της συναναστροφής με συνομηλίκους. Συνέπεια όλων αυτών είναι η επιδείνωση του τραυλισμού και η δημιουργία ενός φαύλου κύκλου με δυσάρεστες συνέπειες. Η αντιμετώπιση της κοροϊδίας στα παιδιά απαιτεί λεπτούς χειρισμούς. Οι συνομήλικοι πρέπει να ενημερωθούν για τον τραυλισμό. Χρειάζεται να γνωρίζουν ότι είναι μια δυσκολία την οποία το παιδί που τραυλίζει δεν μπορεί να ελέγξει από μόνο του. Από την άλλη πλευρά, το παιδί που τραυλίζει δεν θέλει η δυσκολία του να γίνει το επίκεντρο της προσοχής όλων. Ένας διακριτικός τρόπος για να αντιμετωπιστεί το ζήτημα είναι μέσω μιας συνολικής συζήτησης για τη διαφορετικότητα. Για το παιδί που συνεχίζει να κοροϊδεύει, ίσως απαιτείται μία κατ’ ιδίαν συζήτηση για την κατανόηση του τραυλισμού. Τα παιδιά που κοροϊδεύουν πιθανώς αισθάνονται και τα ίδια ευάλωτα γι αυτό στοχοποιούν ένα ακόμη πιο ευάλωτο παιδί, αυτό που τραυλίζει. Αξιοποιήστε τις διαθέσιμες πηγές υποστήριξης (λογοπεδικό, ψυχολόγο, κοινωνικό λειτουργό) ή επικοινωνήστε με την ομάδα ειδικού ενδιαφέροντος για τις διαταραχές στη ροής της ομιλίας, για πληροφορίες και κατευθύνσεις.
|
Τελευταία Ενημέρωση στις Τρίτη, 27 Δεκέμβριος 2011 10:49 |