ΓΙΝΕ ΜΕΛΟΣ - ΣΤΟΧΟΙ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΤΡΙΕΤΙΑΣ Εκτύπωση
( 7 Votes )
Συντάχθηκε απο τον/την administrator   
Δευτέρα, 04 Ιανουάριος 2010 19:35

Πανελλήνιος Σύλλογος Καθηγητών
Ιταλικής Γλώσσας & Φιλολογίας
Αρ. Ίδρυσης Απόφασης Πρωτοδικείου Θεσ/νίκης: 816/86
Ποπετσίδης Γιώργος, πρόεδρος ΔΣ
Μακεδονίας 6, Μοσχάτο 18345
Τηλ: 693 2770277 – Fax: 210 9576978
e-mail συλλόγου: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

Συνάδελφοι, έφτασε η ώρα να ενισχύσετε το σύλλογο με τη συνδρομή σας.

 

Ο λογαριασμός του συλλόγου ανοίχτηκε στη EUROBANK, στο κατάστημα 0108 ΡΕΝΤΗ και είναι ο εξής: 0026-0108-77-0100724182. Οι δικαιούχοι είναι ο Ποπετσίδης Γεώργιος (πρόεδρος) και ο Δημοβέλης Απόστολος (ταμίας).

 

Στην αιτιολογία κατάθεσης θα βάλετε το όνομά σας και θα κρατήσετε την απόδειξη κατάθεσης για να την ανταλλάξετε με απόδειξη του συλλόγου.

 

Για όποιον θέλει να κάνει ηλεκτρονική κατάθεση το ΙΒΑΝ είναι: GR3402601080000770100724182.

 

Η συνδρομή για το 2011 είναι 25,00€.

ΠΡΟΣΟΧΗ:  όποιος κάνει την κατάθεση, παρακαλείται να στέλνει μήνυμα στη διεύθυνση του συλλόγου Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , για να κάνει ξανά εγγραφή στον ιστότοπο.

Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Για το ΔΣ

Βαγγέλης Κατσιφός

 

ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΤΑΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΣΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

1. Πλήρης ένταξη της Ιταλικής Γλώσσας στο ωρολόγιο πρόγραμμα ως 2η ξένη γλώσσα από την Δ’ Δημοτικού μέχρι την Γ’ Λυκείου, ώστε η 9χρονη συστηματική διδασκαλία να δίνει τη χρονική δυνατότητα για μια εμπεριστατωμένη εκμάθηση της γλώσσας και να οδηγεί και σε επίπεδα πιστοποίησης της γλωσσομάθειας αυτής, αποτελώντας ένα ολοκληρωμένο εφόδιο για τον απόφοιτο του ελληνικού σχολείου.
2. Αξιοποίηση του θεσμού του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου με διδασκαλία των ξένων γλωσσών και στη ζώνη απασχόλησης.
3. Αξιοποίηση του θεσμού της Ενισχυτικής Διδασκαλίας στις ξένες γλώσσες στο Γυμνάσιο και το Λύκειο.
4. Δημιουργία τμήματος ενισχυτικής διδασκαλίας ανά ομάδα Λυκείων ή περιοχή, για την προετοιμασία των μαθητών που καλούνται να διαγωνισθούν διεξοδικότερα στο μάθημα της Ιταλικής γλώσσας για την εισαγωγή τους στην γ/βάθμια Εκπαίδευση (Τμήματα Ιταλικής Γλώσσας & Φιλολογίας, Τμήματα Μεταφραστών & Διερμηνέων του Ιόνιου Πανεπιστημίου, Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων).
5. Δημιουργία τμήματος που δεν ξεπερνά τους 15 μαθητές, τόσο στο Δημοτικό, όσο και στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, ενώ παράλληλα κάθε τάξη να είναι χωρισμένη ανάλογα με το επίπεδο γνώσεων των μαθητών. Με τον τρόπο αυτό ο εκπαιδευτικός θα έχει τη δυνατότητα να παρακολουθεί την εκπαιδευτική πορεία κάθε μαθητή και να τον ενισχύει αναλόγως, καθιστώντας αποτελεσματική την εκμάθηση της ξένης γλώσσας στα πλαίσια του σχολείου, χωρίς να αναγκάζονται οι μαθητές να καταφεύγουν στη συμπληρωματική διδασκαλία στα Κέντρα Ξένων Γλωσσών.
6. Εξυπηρετώντας τον ίδιο παραπάνω σκοπό, επαναλειτουργία της 3ωρης διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας στο Γυμνάσιο, αλλά και στο Δημοτικό και το Λύκειο.
7. Δημιουργία ξεχωριστής αίθουσας ξένων γλωσσών, κατάλληλα εξοπλισμένης με σύγχρονα εποπτικά μέσα σε όλα τα σχολεία, δίνοντας τη δυνατότητα να αξιοποιηθούν εκπαιδευτικά εργαλεία, όπως η παρακολούθηση μιας ταινίας ή μιας μουσικής παράστασης, που φέρνουν κοντά τους μαθητές με τον πολιτισμό της γλώσσας που διδάσκονται και ολοκληρώνουν το μαθησιακό αποτέλεσμα.
8. Άμεση ολοκλήρωση του αναλυτικού προγράμματος για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση και αναμόρφωσή του για τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε η εισαγωγή της εκμάθησης της ιταλικής γλώσσας να συνοδεύεται από επιστημονικά τεκμηριωμένες εκπαιδευτικές μεθόδους και σχολικά εγχειρίδια.
9. Σύνδεση του περιεχομένου σπουδών της ιταλικής γλώσσας, αλλά και γενικότερα όλων των ξένων γλωσσών που διδάσκονται στο ελληνικό σχολείο, με τα επίπεδα γνώσεων που απαιτεί το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας.
10. Προώθηση της επιμόρφωσης του εκπαιδευτικού προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με τη θεσμοθέτηση εξειδικευμένων προγραμμάτων επιμόρφωσης για τη διατήρηση ενός υψηλά καταρτισμένου εκπαιδευτικού προσωπικού, ενημερωμένου στις σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους και τάσεις στην ξενόγλωσση εκπαίδευση.
11. Θέσπιση θέσεων Σχολικών Συμβούλων Ιταλικής γλώσσας για τη διασφάλιση των προδιαγραφών διδασκαλίας της Ιταλικής γλώσσας.
12. Δημιουργία θέσης Συμβούλου Ιταλικής Γλώσσας στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο για τη διασφάλιση της επιστημονικής εγκυρότητας των αναλυτικών προγραμμάτων σπουδών της ιταλικής γλώσσας.
13. Άμεση σύσταση οργανικών θέσεων καθηγητών Ιταλικής γλώσσας στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, καθώς ο αριθμός των 9 θέσεων Π34 που προκηρύχθηκαν στον τελευταίο διαγωνισμό των εκπαιδευτικών για το σύνολο της χώρας δεν αντικατοπτρίζει ούτε τις άμεσες ανάγκες που υπάρχουν σε διδακτικό προσωπικό μετά την πρώτη χρονιά διδασκαλίας στην Α’ Γυμνασίου, ούτε τη δυναμική ανάπτυξης της γλώσσας στο άμεσο μέλλον με την σταδιακή διδασκαλία στις επόμενες τάξεις γυμνασίου και λυκείου και την απαραίτητη θεσμοθέτηση της διδασκαλίας της γλώσσας από το Δημοτικό. Διαφορετικά, οι συνεχώς αυξανόμενες ανάγκες θα οδηγήσουν στη χρήση του απαράδεκτου, από κάθε άποψη, θεσμού της ωρομίσθιας διδασκαλίας, που προκαλεί προβλήματα, τόσο στην ίδια τη διδασκαλία, όσο και στην ευτέλιση του ρόλου του εκπαιδευτικού, ως επιστήμονα και εργαζόμενου (ελάχιστες αποδοχές, έλλειψη εργασιακών δικαιωμάτων, ενίσχυση της παραπαιδείας).


Πρόεδρος Δ.Σ.                                              Γεν.Γραμματέας

Γιώργος Ποπετσίδης                                    Βαγγέλης Κατσιφός

Τελευταία Ενημέρωση στις Σάββατο, 24 Σεπτέμβριος 2011 14:10